Projecte Servei Comunitari Sostenibilitat

Treballem les ODS

PROJECTE SERVEI COMUNITARI DE SOSTENIBILITAT

Els alumnes de biologia i geologia de 4t de l’ESO de l’Institut Roseta Mauri participen en un projecte de Servei Comunitari de Sostenibilitat amb la finalitat de participar en l’ODS número 13: Acció pel Clima.

Les contribucions a aquesta ODS i les ACTIVITATS PROGRAMADES són les següents:

1. Acció conjunta de neteja de la riera a l’entorn proper (2 Febrer 2021)

S’ha fet la sortida de la neteja de la riera amb els alumnes de 4t d’ESO de biologia que fan el servei comunitari de Sostenibilitat.

Hem recollit molta brossa del nostre entorn per tenir un entorn més sostenible i net.

2.  Concurs de vídeos de 2 minuts entre tots els grups participants a la netejada.

3.  Esmorzar saludable al bar de l’institut pel grup guanyador (2 Març 2021)

4. Crear un pòster per grup amb un missatge aclaridor sobre els beneficis de fer un consum responsable, reciclar i ser medioambientalment actiu en tot moment de la vida.

5. Empaperada al pati de l’institut dels pòsters en els punts de recollida selectiva (2 Març 2021)

6. El vídeo guanyador serà distribuït i explicat pels propis participants als alumnes de 1r cicle (1r i 2n ESO)

7. Els alumnes participants faran d’inspectors de sostenibilitat durant tota una setmana al pati

THERE IS NO PLANET B