Eleccions Consell Escolar 2023

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dia 20 de novembre tindran lloc les eleccions al Consell Escolar de l’Institut Roseta Mauri. Es tracta d’un procés que permet les famílies participar activament de la vida de l’institut.

El cens electoral del sector de les famílies es troba exposat al tauler d’anuncis de l’entrada. Si hi ha cap dada incorrecta, podeu presentar una reclamació a la Secretaria del centre entre els dies 7 i 9 de novembre. El dia 10 es resoldran les reclamacions i es publicarà el cens definitiu.

Les candidatures s’han de presentar per escrit a la secretaria del centre o per correu electrònic (info@iesroesetamauri.org), en els impresos adients fins el dia 10 de novembre. Els candidats seran proclamats el dilluns 13 de novembre al tauler d’anuncis de l’entrada.

La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit a la secretaria del centre o per correu electrònic (info@iesroesetamauri.org), segons el model establert, dirigit al president o presidenta de la mesa electoral, abans del dia 14 de novembre.

Les votacions tindran lloc el dia 20 de novembre en l’horari següent per al sector de les famílies:

• 8.30-10.30
  • 16 – 17.30

Esperem les vostres candidatures perquè la vostra col·laboració és molt important per a nosaltres.

Institut Roseta Mauri

Documentació: