Eleccions consell escolar 2021

Us informem que iniciarem el procés de renovació dels representats del consell escolar a partir del 2 de novembre de 2021.

La constitució de les meses electorals serà abans del dia 11 de novembre de 2021 i les votacions es produiran entre els dies 22 i 26 de novembre de 2021, ambdós inclosos.

La Constitució del Consell Escolar i la presa de possessió dels seus membres no serà més tard del dia 20 de desembre de 2021.

El calendari complet el podeu consultar aquí.

Com ja sabeu, el consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. La seva funció principal és participar en la presa de decisions en relació amb aquelles temes importants per al funcionament i l’organització del centre.

Concretament, està format per representants del sector professors/es, del sector pares i mares, per un representant de l’ajuntament, del sector PAS i l’alumnat i per la directora del centre, la cap d’estudis i la secretària.

Presentació de candidatures: cal seguir aquest model.

Per què és important que les famílies participem en les eleccions al consell escolar? Perquè l’èxit educatiu és responsabilitat de tota la comunitat educativa!

Normativa
Resolució EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.
Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació.
Llei orgànica 8/1985, de 3 de juliol, reguladora del dret a l’educació.
Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius.