Codeweek 2017

Dins de la setmana Codeweek, els alumnes que ja han cursat el Projecte “Impulsem la Robòtica”, “Mobilitzem la informàtica” i “LEGO”, en cursos anteriors, fan uns petits tallers inicials de programació i robòtica als alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Aquest aprenentatge i servei, que fem al centre, és el tercer any que el desenvolupem i els alumnes coneixen aquestes disciplines STEAM, mitjançant projectes que han desenvolupat els nostres alumnes per donar solucions a problemes reals.

Aquest any, veurem els següents projectes:

– Robots Socials: desenvolupat amb Arduino i les seves aplicacions desenvolupada amb AppInventor.

URL: http://robotssocials.strikingly.com/

– Videojocs amb Scratch, desenvolupats pels alumnes de 3r d’ESO

– Explicació de Code.org pels alumnes de 2n d’ESO.

– Realitat Augmentada amb Quiver.

– Taller de Lego.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *