Sick and sound

SICK OR SOUND: ENHANCING YOUNG EUROPEANS´COMPETENCES TO ACHIEVE HEALTH AND PREVENT DISEASES

El nostre projecte Erasmus + KA2 de títol SoS: Sick or Sound ha finalitzat després de dos anys, des del 2015 al 2017. Ha tingut lloc en el nostre institut i ha estat finançat per la Unió Europea. Han participat alumnes i professors de l’Institut Pons d’Icart i de Romania, Polònia i Alemanya. Durant aquest temps, els alumnes dels quatre països van treballar sobre el tema de la salut i la prevenció de malalties i van compartir els seus resultats en línia o durant les quatre mobilitats d’estudiants que van tenir lloc en els quatre països. Aquests resultats, així com tot el curs del projecte han estat avaluats per la Unitat d’Avaluació i Control del SEPIE donant-nos una puntuació de 81 que significa “Molt bé – Excel·lent”. També el nostre projecte ha estat assignat per la UE com a “Projecte de bones pràctiques” aquest gener 2018. Es pot veure a la plataforma de projectes Erasmus+:

Estem molt orgullosos d’aquesta fita. Però, el més important del projecte és que ha sigut un complet èxit per a tots els alumnes implicats i també per als professors. Els estudiants, no només han ampliat els seus coneixements científics sinó que també han millorat les seves habilitats de recerca i el seu anglès. Per a tots els participants dels quatre països, ha estat una oportunitat de conèixer-nos i adonar-nos del que ens uneix i del que ens diferencia des del respecte i la comprensió mútua. Aquest projecte ens ha fet prendre consciència de que tots som europeus i, com a tals, ambaixadors dels ideals de la UE. El llegat d’aquest projecte perdurarà em el temps ja que tots continuarem procurant mantenir-nos sans em un món amenaçat d’estar malalt.

Podeu veure el recull final de tot el projecte en el següent enllaç: SICK AND SOUND BOOKLET

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *