Comissió TAC

Els centres han de tenir fet i anar actualitzant un Pla TAC: diagnosi de la situació actual del centre respecte a la utilització de les noves Tecnologies en l’aprenentatge. Un dels punts inicials del pla TAC és la creació de la comissió TAC. Les funcions d’aquesta comissió són:

  • Coordinar la integració de les TAC en les programacions didàctiques.
  • Promoure l’ús de les TAC en la pràctica educativa a l’aula.
  • Optimitzar l’ús dels recursos tecnològics del centre: adquisició d’equipaments.
  • Revisar les NOFC respecte a: protecció de dades, telèfons mòbils…
  • Potenciar l’ús de recursos digitals: Moodle, pàgines web, xarxes socials…
  • Potenciar la comunicació amb les famílies (ieduca).
  • Facilitar la comunicació amb el coordinador d’informàtica en tot allò referent a instal·lacions de programes i aplicacions als ordinadors, avaries, necessitats…
  • Donar suport tècnic al professorat en la utilització de les noves tecnologies.

LÍNIES D’ACTUACIÓ:

  • Incorporar a totes les programacions didàctiques l’aplicació de les noves tecnologies en l’aprenentatge. També al PEC.
  • Definir cada departament les necessitats referents a noves tecnologies (programes, aplicacions, equipaments) i fer suggeriments de millora.
  • Establir una normativa i condicions d’ús dels telèfons mòbils.
  • Promoure la utilització del Moodle i altres aplicacions en els departaments.
  • Millorar la comunicació amb les famílies (ieduca).
  • Millorar la coordinació en tot allò que té referència a xarxes socials.
  • Establir un protocol sobre informació i resolució d’avaries informàtiques.
  • Renovació i manteniment de la pàgina web del centre.
  • Optimitzar la utilització d’espais (aules d’informàtica) i equipaments del centre.
  • Establir un protocol de permisos dels alumnes per sortir a xarxes socials i pàgina web.
  • Posar a l’abast del professorat recursos TAC.