Visita de les Escoles adscrites Miracle i Pau Delclòs

Vint alumnes de cinquè i sisè de primària de les Escoles adscrites a l’Institut, Pau Delclòs i Saavedra, han visitat recentment el nostre Centre per participar respectivament en un matí musical. Tots els alumnes han compartit cançons i participat dels recitals musicals que el nostre alumnat de l’assignatura “Llenguatge Musical” del Batxillerat en la modalitat d’Arts Escèniques, Música i Dansa els ha ofert. Aquí podeu veure alguns moments del recital musical amb la participació de les escoles.

Aquí podeu veure alguns moments de l’acte literari i musical que va tenir lloc a l’Institut durant tot el matí de Sant Jordi.

Felicitem a tots els alumnes guanyadors del Concurs literari ,agraïm la participació de tots els alumnes que han presentat els seus treballs literaris al mateix, així com també felicitem a l’alumant que ha actuat en la part musical de la celebració d’aquesta Diada al nostre Institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *