Tàrraco-Bàrcino

L’Institut Pons d’Icart ha iniciat un projecte pilot amb col·laboració amb els Camps d’Aprenentatge de Tarragona i Barcelona: Clàssics dels Mediterrani: Tàrraco-Bàrcino.

El projecte implica els alumnes de 2 ESO B que han  d’investigar les característiques de les ciutats de Tarragona i Barcelona, tant en l’actualitat com en la seva època romana, per trobar-ne les similituds i diferències.

En una primera fase, els passats 6 i 8 de novembre, els nostres alumnes, acompanyats dels professors Patricia Rueda i Esteve Bou, han visitat Barcelona i han acollit els alumnes de l’Escola Camí de Barcelona, per investigar les ciutats actuals. Al mes de febrer els treballs se centraran a descobrir les ciutats romanes de Tàrraco i Bàrcino.