Servei Comunitari

Durant aquest mes d’abril hem finalitzat l’acció directa amb l’Escola de la natura del Francolí i EMATSA amb un balanç molt positiu tant per part de l’alumnat com de les entitats col·laboradores.

En aquest segon període de voluntariat, els alumnes que han anat a l’Escola de la natura han estudiat les espècies autòctones del bosc de ribers del riu Francolí. D’altra banda, els alumnes que han col·laborat amb EMATSA han realitzat una diagnosi al voltant del consum d’aigua envasada a l’entorn escolar proper. Aquesta darrera activitat s’emmarca dins del projecte ESCOLAQUA que té com a finalitat promocionar el consum d’aigua de l’aixeta entre els escolars i les famílies per tal de reduir els residus plàstics que es generen.