Repte BeCritical

Les alumnes i l’alumne de 4t d’ESO, Paula C., Noemí C., Iria C. i Gonzalo F., conduïts per la professora Alba Potente, s’han classificat entre els 25 millors equips d’Espanya en el Repte BeCritical 2020 oganitzat per EduCaixa.

Amb aquest repte, l’alumnat va tenir l’oportunitat de desenvolupar la competència mediàtica i reflexionar de manera crítica sobre les informacions que rep a través dels diferents canals de comunicació. El repte d’aquesta edició consistia a realitzar un vídeo en el qual es destapés una fake news i s’expliqués com s’havia fet.

Tenint en compte la situació actual, el campus presencial que s’havia de fer a Barcelona se celebrarà de manera virtual els dies 5, 6 i 7 de maig.

L’enhorabona a les guanyadores i el guanyador!

Aquí podeu veure el vídeo que van presentar al repte i que porta per títol “Notícia d’última hora: la dieta de les celebrities”