Pàdel amb tu. Jornada sensibilització

Durant aquesta setmana els i les alumnes de 4t d’ESO han realitzat diverses activitats esportives adaptades a les persones amb capacitats diverses. Han pogut experimentar les dificultats amb què es troben a l’hora de poder practicar un esport. Aquesta activitat forma part d’un programa de sensibilització que organitza l’Associació Pàdel amb tu de Tarragona que té com objectiu apropar els alumnes, mitjançant un treball  d’inclusió i integració, al món de les capacitats diverses.

Aquesta activitat forma part del Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar (#POEFA). Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.