Intercanvi amb Polònia

Amb l’objectiu de potenciar l’aprenentatge de la llengua anglesa dels nostres alumnes de Secundària,  l’Institut Pons d’Icart ha organitzat un intercanvi amb una escola de Breslawia (Wroclaw, Polònia). La setmana d’acollida va ser la setmana del 8 al 12 d’abril. Vam rebre 10 alumnes polonesos i dues professores. Del nostre institut hi van participar 7 alumnes de tercer d’ESO i 2 alumnes de 4t. Els professors que s’han fet càrrec de l’acollida i participació en les activitats programades per a aquesta setmana han sigut: la Irene Ortega, l’Aga Rompalska, el Carlos Ivo Jérez i la Conchi Vaz.

Els alumnes, entre d’altres activitats, han anat per les platges fins a Altafulla, al Museu del Port i passejada en golondrina, visita de les coves prehistòriques de l’Espluga de Francolí, visita guiada en anglès de la muralla de Montblanc, tour per la Tarraco Romana de la mà de la professora Maite Blay i excursió al Pont del Diable. També van participar en diferents classes a l’institut.

presentacio_Polonia