Intercanvi amb Polònia

Els alumnes participants en l’intercanvi amb Polònia han realitzat la visita de tornada a Breslàvia la setmana passada. El programa que els nostres companys de l’escola polonesa ens havien preparat ens ha permès visitar la ciutat: Market Square, la catedral, bot pel riu Odra, zoo africarium i aquarium. El segon dia, vam visitar l’escola on la directora ens va rebre i van participar en una classe d’educació física. Després, vam poder gaudir de l’Aquapark cobert. Al dia següent, vam visitar una de les pintures panoràmiques més grans exhibides sobre la batalla de Raclawice. Seguidament, vam visitar la universitat i després vam anar a saltar al “Jump Hall”. L’últim dia vam visitar l’ “Sky Tower” amb 50 pisos on vam poder gaudir d’unes vistes magnífiques de tota la ciutat i, seguidament, ens van portar a “Hydropolis”, un centre de coneixement al voltant de l’aigua. Ha estat una experiència molt enriquidora!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *