Global Scholars al Pons d’Icart

Un grup d’alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Pons d’Icart participen en el programa internacional Global Scholars.

És un programa en línia que connecta alumnes d’entre 10 i 13 anys d’escoles d’arreu del món. Es comuniquen en anglès a través de la e-classroom, una classe interactiva, i tracten temes d’interès global. D’aquesta manera, els alumnes prenen consciència del món globalitzat en el qual viuen i tenen l’oportunitat de conèixer altres cultures i estils de vida.

El tema que tracten enguany és Nature and our cities. A través d’aquest tema investiguen l’impacte de les ciutats sobre els ecosistemes globals i intenten trobar solucions per millorar la vida de les persones a les ciutats i, simultàniament, protegir el medi ambient. Una de les activitats que han realitzat durant aquest trimestre és l’elaboració d’un vídeo de presentació del seu centre i la seva ciutat. A continuació podeu veure el vídeo que han realitzat els alumnes de l’Institut Pons d’Icart.

Video Global Scholars

Professores: Claudia Juanola i Conxita Badia