“Fragments en extinció. Ecoacoustic music”

De l’11 al 17 de desembre, els alumnes de l’optativa La música a escena del professor Sebastià Gracia van presentar l’audiovisual “Fragments en extinció Ecoacoustic music”. Aquesta instal·lació pretén traslladar, a més de ser una proposta artística i estètica, una reflexió sobre l’extinció d’espècies, de vides i de sons que actualment, i per efecte de l’acció de l’home s’està donant arreu del planeta. L’ecoacústic és una disciplina de Sound Art que busca explorar, interactuar i representar les seves gravacions de camp dins un context estètic i artístic. Les obres que es representen són “Echoes of a sonic habitat”, “Nightingale” i “Stati d’acqua” de David Monacchi. Els alumnes van crear webs amb explicacions addicionals que es poden consultar mitjançant codis QR.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *