Esquiada a La Masella

Els passats 28, 29 i 30 de gener, alumnes de 1r de batxillerat, 3r i 4t d’ESO de l’Institut van anar a esquiar a les pistes de La Masella. El primer dia vam esquiar tot el dia nevant, feia fred, però tots vam aguantar com uns campions. El segon i tercer dia molt vam tenir molt bon temps i una neu excel·lent! Pel que fa a l’allotjament, ens estàvem a l’Hotel Alp i vam tenir un excel·lent tracte i bon buffet per menjar.

Els alumnes que ja sabien esquiar van poder gaudir de tres dies a la Masella, on trobem unes pistes molt àmplies i de llarg recorregut, mentre que els que esquiaven per primer cop, ho van fer amb l’ajuda dels monitors, ja que cada dia feien 3 hores de classe. En resum, una bona experiència, que no podem deixar de repetir!