Els alumnes de tercer d’ESO acaben la primera fase de col·laboració del Servei Comunitari.

Els alumnes de 3r d’ESO han realitzat el primer període de col·laboració amb l’Escola de Natura Francolí (Fundació Mare-Terra) amb  sessions de tarda durant aquestes dues últimes setmanes. La primera activitat ha consistit en la recollida de residus i detecció d’abocadors il·legals al llarg de diferents trams del riu. En la segona sessió, els alumnes han pogut determinar la qualitat de l’aigua, fent diverses mesures com ara la temperatura, el cabal, grau de transparència, pH i contingut en nitrats, fosfats i carbonats dissolts a l’aigua del riu. Tant l’alumnat com el professorat   i membres de l’Escola de Natura Francolí han quedat plenament satisfets de l’activitat  on gairebé la totalitat dels alumnes de 3r d’ESO han participat de forma activa  en les tasques proposades per l’entitat col·laboradora. Ara queda enregistrar tot el que s’ha fet en un diari de camp que elaboraran els propis alumnes com a registre del servei. Esperem amb ganes l’inici del segon període de col·laboració que es durà a terme l’última setmana de març i la primera d’abril.