Conferències del Departament de Llengua i Literatura castellana

El Departament de Llengua i Literatura castellana ha dut a terme, com cada curs, unes conferències que serveixen per completar el currículum dels nostres estudiants. Així, els professionals que han format part d’aquest programa el curs 2018-19, han estat dos prestigiosos estudiosos de la literatura castellana, de renom internacional. Així, el 22 de març vam comptar amb la presència de la catedràtica de la UB Rosa Navarro Durán, que va presentar una magistral conferència al voltat de figura de Teresa de Jesús, pels nostres alumnes de Batxillerat. De la mateixa manera, l’Emilio Pascual Martín, prestigiós quixotista, va oferir una memorable xerrada als alumnes de 3er d’ESO, on es va posar de manifest la seva increïble capacitat per recitar de memòria fragments i fragments de l’obra de Cervantes, per tal de satisfer les curiositats d’uns bocabadats alumnes.