Concurs de fotosofia 2019

Els alumnes matriculats en la matèria de filosofia de 4t d’ESO han participat enguany en el concurs de FOTOSOFIA, organitzat pel departament de filosofia de l’Institut Pons d’Icart. Els alumnes han realitzat fotografies filosòfiques i les han presentat a concurs, acompanyant-les d’una pregunta d’ordre filosòfic. Les tres propostes més votades han estat guardonades amb llibres d’alguns dels filòsofs que es treballen i s’estudien a la matèria d’Història de la filosofia de 2n de batxillerat. Podeu trobar una mostra d’aquestes fotografies al passadís de la primera planta del centre, al costat de la sala de professors. L’Institut Pons d’Icart participarà, a partir de l’any vinent, en el concurs de FOTOFILOSOFIA, concebut i organitzat pel professor de filosofia Jordi Beltran i en el qual participen centres educatius de tota Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *