Canal de reporters

El nostre centre participa en el projecte Canal de Reporters que consisteix en la creació d’una plataforma o canal des del qual el nostre alumnat comparteix amb altres centres i amb la comunitat educativa en general les pròpies produccions audiovisuals en diferents llengües elaborades en el marc de la comunicació digital.

El projecte cerca el desenvolupament de les capacitats, habilitats i destreses de l’alumne pròpies de la competència digital i el desenvolupament de la competència comunicativa en l’àmbit oral i escrit.

Actualment, estem començant a implementar els objectius del projecte a l’optativa “Fem cinema” i en l’elaboració de la revista “4 Ratlles” als nivells de 3r i 4t d’ESO respectivament.

#canaldereporters

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *