Activitats per al dia Internacional de la Llengua Materna, 21 de febrer

Amb motiu del dia Internacional de la Llengua Materna s’han realitzat al centre un seguit d’activitats relacionades amb les llengües i el seu ús.

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO han elaborat un entretingut Kahoot amb diferents curiositats sobre les llengües. Us animem a tots i totes a jugar-hi! Premeu el següent enllaç: https://play.kahoot.it/v2/?quizId=5bf675dd-9d73-4916-a4be-24e52c19f500

Una altra activitat conduïda per alumnes de 3r i 4t d’ESO ha estat l’elaboració d’uns formularis dirigits a tot l’alumnat del centre i a la gent del carrer. Amb aquesta activitat han pogut prendre consciència de la gran diversitat lingüística que tenim a l’institut i al nostre entorn més proper tot fent una reflexió sobre l’ús de les diferents llengües que hi conviuen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *