Activitat Energy Challenge

Els alumnes de 2 ESO han participat en l’activitat “Energy Challenge”, un recurs educatiu creat per la Fundació Naturgy on s’ aborda el futur de l’energia, les noves tecnologies energètiques, la transició energètica, l’economia circular i la qualitat de l’aire. Mitjançant la simulació d’un viatge espacial en una aeronau futurista, tripulada pel comandant i un robot intel·ligent, els alumnes han observat els hàbits energètics de la nostra societat i han comprés la importància de la contribució de tots per a garantir un canvi de model energètic més sostenible i revertir el canvi climàtic. Aquesta activitat organitzada per departament de Física i Química s’inclou també dintre de la programació d’Escola Verda del nostre centre.