VAGA 21/02/2019

L’organització sindical, Intersindical CSC ha convocat una jornada de vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya el 21 de febrer de 2019.
Podeu trobar més informació en el següent document:
Vaga 21-02-2019

Dia de la dona i la nena a la ciència

La majoria de científics són homes. En algunes facultats, com la d’Informàtica, només un de cada deu titulats són noies. Segons un estudi de la Universitat Oberta de Catalunya, les noies de 15 anys tendeixen a infravalorar la seva competència en ciències i matemàtiques. En canvi, als nois… Llegeix més»

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

L’Institut Pons d’Icart ha participat en la celebració del DENIP 2018-19  al Palau Firal i de Congressos de Tarragona, coordinat per membres d’Oxfam Intermón amb la participació de Centres Educatius de la ciutat. Com cada any escoles i instituts de Tarragona han celebrat el Dia Escolar… Llegeix més»

Esquiada a La Masella

Els passats 28, 29 i 30 de gener, alumnes de 1r de batxillerat, 3r i 4t d’ESO de l’Institut van anar a esquiar a les pistes de La Masella. El primer dia vam esquiar tot el dia nevant, feia fred, però tots vam aguantar com uns campions.… Llegeix més»

Intercanvi amb Dinamarca

Un grup d’alumnes de 1r de batxillerat han participat en l’intercanvi amb el Roskilde Gymnasium de Dinamarca i han estat acollits per famílies d’alumnes danesos que cursen l’assignatura d’espanyol. Allà van poder practicar l’anglès, compartir classes a l’institut, endinsar-se en la cultura danesa i conèixer un país… Llegeix més»

Maremar al Palau de la Música

El dia 19 desembre els alumnes de 4t d’ESO de Teatre i els alumnes d’Arts Escèniques i Música de 2n de batxillerat vam anar a Barcelona al Palau de la música a veure el musical Maremar, l’espectacle va ser extraordinari, així com el Palau, només cal… Llegeix més»

Arbre Sierpinski

L’alumnat d’ESO i el departament de Matemàtiques us desitgen bon Nadal amb aquest arbre basat en el tetràedre de Sierpinski (1882-1969) construit amb 256 tetràedres de cartolina i de 2,25 m. d’alçària.