PÀDEL AMB TU

Durant aquesta setmana els i les alumnes de 4t d’ESO han realitzat una sessió per reflexionar i aprofundir en conceptes relacionats amb la discapacitat. Aquesta activitat forma part d’un programa de sensibilització que organitza l’Associació Pàdel amb tu de Tarragona que té com objectiu apropar els alumnes, mitjançant un treball  d’inclusió i integració, al món de les capacitats diverses.

Aquesta activitat forma part del Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar (#POEFA). Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

DESCOBRIM LES AIGÜES DEL FRANCOLÍ

L’alumnat de 4t d’ESO A ha realitzat una jornada de descoberta del nostre riu Francolí, amb l’objectiu de crear una conscienciació mediambiental del nostre entorn més proper. Mare Terra ha elaborat diverses activitats per tal que el nostre alumnat puguin analitzar la qualitat de l’aigua i l’estat ecològic del riu.

Aquesta activitat forma part del Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar (POEFA). Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

Escola Verda

L’institut, amb l’impuls de la Comissió d’Escola Verda que coordina la nostra companya Delfi Belló, participa, conjuntament amb 13 altres centres que formen part de la Xarxa d’Escoles Verdes de Tarragona, de l’acció conjunta que té com ha finalitat sensibilitzar sobre l’abocament il·legal de residus a la ciutat de Tarragona. L’alumnat de les diverses escoles i instituts estan localitzant els abocaments il·legals que ens envolten. L’objectiu és fotografiar-los, ubicar-los i fer-ne un recull per tal de poder elaborar un material audiovisual per denunciar i sensibilitzar la resta de l’alumnat i la població en general.

El Diari de Tarragona recull aquesta acció, llegiu-ne més informació en l’enllaç que hi ha a la fotografia adjunta

POEFA (Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar)

El nostre centre participa en el Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar (POEFA). Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020. Les accions que realitzem dins el nostre projecte anomenat “El Pons amb tu” estan focalitzades en l’alumnat de tota l’etapa de l’ESO (1r-4t) i de BATXILLERAT.

Així doncs, la subvenció rebuda del POEFA permetrà realitzar diverses activitats amb el nostre alumnat durant aquest curs escolar.

Al teu costat en la tria educativa

Us volem informar que el Departament d’Educació ha creat un nou web temàtic ” triaeducativa.gencat.cat” amb tota l’oferta educativa que existeix actualment a Catalunya.

Aquest web neix amb un objectiu principal: oferir informació de qualitat i actualitzada sobre les sortides acadèmiques i professionals i ajudar els vostres fills/es en la seva tria d’estudis.

Us animem a endinsar-vos dins d’aquest web i així poder traçar el millor itinerari.

Aquest web és el següent:

Orientació Educativa

VAGA 08/03/2021

Us informem que les organitzacions sindicals IAC, CGT i I-CSC han comunicat una jornada de vaga general en l’àmbit de Catalunya per al dia 8 de març de 2021, de 00.00 a 24.00 hores

Per a obtenir més informació, llegiu el següent enllaç:

Vaga 08_03_2021