Institut Departaments Projecte educatiu Estudis Serveis Secretaria AMPA

Concurs Fem atractiu el reciclatge

L’Institut busca la paperera més atractiva, més bonica del centre per promoure el reciclatge a les aules. Les fotografies de les papereres es penjaran a l’Instagram del centre (@insponsdicart) i tothom podrà escollir quina és la més “cool”

Nadal Artístic 2019

El passat dimecres, 18 de desembre, vam celebrar el tradicional Nadal Artístic amb actuacions de l’alumnat del Batxillerat artístic, d’Arts Escèniques i Música de 4t d’ESO i el debut de la Batucada del nostre centre. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO també hi van… Llegeix més»

AVÍS IMPORTANT

La Cantina de l’Institut deixarà de funcionar a partir del 8 de gener per raons alienes a la direcció del centre.

Microplastic Watchers

L’alumnat de 4t d’ESO de Biologia està participant en el projecte “Microplastic Watchers”, un projecte que involucra la ciutadania en el diagnòstic de la presència i el tipus de microplàstics que hi ha a les platges del litoral. Hem realitzat una sortida a la platja… Llegeix més»

Donem per finalitzada la primera fase d’intervenció del Servei Comunitari amb els i les alumnes de 3r d’ESO!

En aquesta primera fase, l’alumnat ha treballat en 3 projectes diferents, tots vinculats amb un mateix eix vertebrador, l’aigua.
Un gran nombre d’alumnes ha col·laborat amb l’Escola de la Natura Francolí, realitzant, en la primera sessió, tasques de neteja i classificació de residus i, en… Llegeix més»