Cliqueu la imatge per accedir als diferents apartats

Institut

Departaments

Projecte Educatiu

Estudis

Intercanvi amb un institut de Polònia

Com cada any, l’Institut Pons d’Icart organitza un intercanvi cultural i lingüístic amb un centre de Breslau, Polònia, per als alumnes de 3r d’ESO. És un centre amb el qual ja tenim un llarg recorregut d’intercanvis de més de 10 anys amb un alt grau… Llegeix més»

ORIENTACIÓ EDUCATIVA

CAP A ON ANEM???

L’Institut Pons d’Icart posa a la vostra disposició tota la informació necessària relacionada amb l’Orientació.

L’Orientació Educativa comprèn les accions de centre que promouen l’acompanyament personalitzat de l’alumne tant personal, acadèmica com professional.

Aquest bloc està creat per informar i oferir recursos a tota la comunitat educativa ( alumnes, pares, professors,tutors…)

En aquest espai podreu consultar:

• Qüestionaris d’Orientació
  • Itineraris a seguir
  • Enllaços d’interès
  • Notícies
  • Proves GESO
  • Treball de recerca
  • PAU

Graduació de 4t d’ESO 2019

Els alumnes de la promoció 2015-2019 han celebrat la seva graduació de final de 4t d’ESO, acompanyats de les seves famílies, al pati de l’institut, amb el parlament de la nostra directora, Àngels Adern. L’acte ha finalitzat amb el repartiment de les orles per part… Llegeix més»

Graduació de 2n de batxillerat 2017-19

Els alumnes de batxillerat van celebrar la seva graduació a l’Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili, el passat dia 19 de juny. Els parlaments van estar fets per: Dra. Maria Bonet, Vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat de la URV; Sra. Anna Roigé, presidenta de… Llegeix més»

Anamorfosi del nou logo

Anamorfosi del nou logo de l’Institut inserit en les cares d’un cub, realitzada per l’alumnat de 4t d’ESO i dissenyada amb #geogebra des d’un plantejament en llenguatge algèbric. Activitat realitzada dins el Projecte de recerca 2019.

Concurs de fotosofia 2019

Els alumnes matriculats en la matèria de filosofia de 4t d’ESO han participat enguany en el concurs de FOTOSOFIA, organitzat pel departament de filosofia de l’Institut Pons d’Icart. Els alumnes han realitzat fotografies filosòfiques i les han presentat a concurs, acompanyant-les d’una pregunta d’ordre filosòfic.… Llegeix més»