Visita als Hotels Can Batiste i Tancat de Codorniu

El passat dimecres, dia 06 de novembre els alumnes de 1r i 2n del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics i de Guia , informació i assistències turístiques van visitar els hotels Can Batiste a Sant Carles de la Ràpita i l’ Hotel Tancat de Codorniu ubicat a Les Cases d’ Alcanar,  per conèixer les seves instal·lacions i oferta de serveis.

Durant la visita l’alumnat va poder descobrir l’estructura interna d’ un hotel, visitant les àrees de bugaderia, office i personal i les adreçades als clients, entre elles, la recepció, on van  testar els programes de recepció assistida al client i la innovadora recepció automàtica, també van poder veure en directe la posada a punt d’una habitació i els diversos elements tècnics, decoratius i de confortabilitat que requereixen els estàndards de qualitat de cada cambra, a més d’una pinzellada de quins són els principals esdeveniments que organitzen ambdós.

Un altre valor afegit de la visita va l’ intangible valor de la història. Gràcies a l’ alumna de 2n de GAT, Iman El Kafkaf El Kho que cursa FP Dual allí, vam  saber perquè l’ hotel El Tancat es pot dormir com un rei a la suite Alfons XII, i, de l’ aposta per la posada en valor de la gastronomia, territori  i sostenibilitat que ha fet la família Vidal Garriga al llarg dels 30 anys de vida de l’hotel.Can Batiste com ens va contar Denis Subirats Accensi (que també opta per aquesta modalitat formativa)

Volem agrair a la Sra. Carmen Nonnato Medina al Sr. Àngel Llasera Ramos, tutora i tutor de centre, respectivament de l’ Hotel Can Batiste i Hotel Tancat de Codorniu, la seva implicació  amb el projecte educatiu del  nostre centre. Ahir va ser un dia de cine per molts motius, com la gravació d’un vídeo promocional al matí , el posterior dinar de germanor de la família de Turisme però sobretot perquè tots els actors que ahir el van fer possible són d’ Oscar! Moltíssimes gràcies  a tots!!!!

Professorat acompanyant: T. Bonet, J.Orti, E. Sans i C. Yeste