Visita a l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya.

Alumnat de l’Institut Montsià de segon curs dels cicles d’ Administració de sistemes informàtics i xarxes – ASIX, Desenvolupament d’aplicacions web – DAW i els del Curs d’especialització de ciberseguretat en entorns de tecnologies de la informació ha visitat el Centre de Ciberseguretat de Catalunya i el Catalunya CERT.

El Centre de Ciberseguretat de Catalunya és una entitat que té com a objectiu garantir la seguretat de les tecnologies de la informació i la comunicació a Catalunya. Això ho aconsegueix mitjançant la prevenció, detecció i resposta a incidents de seguretat informàtica.

El Catalunya CERT és un centre especialitzat en ciberseguretat que ofereix serveis de detecció, anàlisi i resposta a incidents de seguretat informàtica. Aquesta visita ha permès als alumnes conèixer de primera mà les funcions d’aquestes entitats i la importància de la ciberseguretat en el món actual.

Esperem que aquesta experiència sigui profitosa per als alumnes i els ajudi a comprendre la importància de la ciberseguretat en la societat actual.