Visita a Delta Hotel

L’alumnat de 2n del CFGS de Gestió d’allotjaments turístics hem visitat Delta Hotel Restaurant, un lloc únic que ofereix multiples possibilitats per practicar els ensenyaments que l’alumnat ha rebut aquest 2 intensos cursos que ja estem a punt de finalitzar.

Agrair a la seva directora la senyora Nelly Bertomeu Casanova poder conèixer els espais on el públic que s’atansa a l’establiment pot: desconnectar, conèixer la deliciosa gastronomia de les TTEE o celebrar un esdeveniment personal o professional, com també instal·lacions com la bugaderia, cuina i les gestions internes i professionals que ho fan possible.

Gràcies també per l’acollida del nostre alumne I.Fatsini en la seva estada a l’empresa i la predisposició que sempre heu mostrat a tendir ponts de futur col·laborant des de l’inici en la formació de l’alumnat.

Professora acompanyant: Joana Ortí Pitarch