Taller pràctic de tractament de superfícies de l’alumnat de 2n curs del CFGS de Gestió d’allotjaments turístics.

Quan es consulta una web de comentaris, valoracions, fotografies i informació sobre allotjaments turístics, l’estat de netedat i posada a punt de les instal·lacions és un dels aspectes més valorats pels turistes proactius.

Per a assolir aquest objectiu amb èxit és imprescindible, per als futurs governants i governantes d’establiments turístics, identificar el tipus de terres, sòls, superfícies i materials tant artificials com naturals que tractaran.

Amb aquesta finalitat, hem convertit per unes hores, l’aula taller de Turisme, en un laboratori on l’alumnat ha testejat diversos productes comuns de neteja i desinfecció, per saber el seu pH, ja que amb aquest, van poder veure que poden ser alcalins, neutres o àcids i com poden afectar a la mostra de materials emprada.

Eines útils per fer la tria adequada que condueix a l’òptima qualitat de polidesa que l’usuari actual exigeix!

Experiential learning where learning comes to life!!