SORTIDA A BARCELONA

L´alumnat ife visita el Centre de Cultura Contemporani de Barcelona (CCCB),la Fira de Santa Llúcia i el Parlament.

El divendres 13 de desembre l’alumnat ife va visitar l’exposició que es feia al CCCB sobre el feminisme: “La Vanguardia Feminista dels anys 70”,on es mostraven  les diferències entre el feminisme radical dels anys 70 i els feminismes actuals.

En aquesta exposició es pot observar explosió  de llibertat i creativitat del feminisme dels anys 70 i com aquest  ha estat una font d’inspiració constant del feminisme actual.

En acabar la visita es va anar a dinar a la Terracccita del CCCB,tota una experiència culinària!

Durant la tarda l’alumnat de 1r i 2n IFE van visitar la fira de Santa Llúcia. Aquesta fira es realitza tots els anys en aquesta època i podem trobar tot tipus d’objectes relacionats amb el Nadal: figuretes de pessebre, caga tió, avets de nadal… Tot un espectacle nadalenc!

L’alumnat de 3r i 4rt d’IFE van realitzar una visita guiada al  Parlament de Catalunya. Durant la visita, la guia, va explicar la història del Parlament, a qui representa la institució, qui son els diputats, on es troben asseguts els diferents grups parlamentaris, quins son els diferents òrgans i les seves funcions, així com el sistema de treball i decisió.

Per acabar el dia es va anar a la gran noria del Port Vell per contemplar  la ciutat de Barcelona des de l’aire.

PER REPETIR!!!