COOPERATIVA ALUMNAT IFE: PUNT DE VENDA SOLIDARI PER A LA MARATÓ DE TV3.

El passat dia 12 de desembre de 2019 de les 9.00h fins a la 13.00 h del migdia, l’alumnat de la cooperativa IFE de l’Institut Montsià d’Amposta va instal·lar un punt de venda solidari al vestíbul.

A primera hora es va muntar la parada que va consistir en dues taules grans parades amb una tela blava i daurada, i tot cobert per una carpa. També es va disposar de caixa registradora, i es van col·locar els productes naturals i les ponsèties ordenadament.

La venda la va portar a terme l’alumnat de segon IFE per torns de dues o tres persones cada hora, que es coordinaven les diferents tasques d’atenció al client (atendre, cobrar, ficar els productes en bosses,…).

Els productes a la venda disposaven del seu codi QR corresponent, la descripció, els ingredients i les instruccions d’ús. A més, cada producte disposava del seu embalatge adequat.

La venda va ser molt entretinguda i tranquil·la durant tot el matí, excepte a l’hora del pati que va haver molta afluència de clientela.

La venda encara resta oberta a través d’internet (https://forms.gle/T83w5895bwv396eQ9) i una part de la recaptació va destinada a La Marató de TV3 en favor de la investigació de les malalties minoritàries, on ja s’han ingressat 100,00 €.