Participem en l’ Entrenament CatSkills de Recepció Hotelera!

L’Institut Montsià ha participat en els entrenaments d’Skills 2019 en l’especialitat 56 de Recepció Hotelera. És l’avantsala de les competicions d’excel·lència professional, que s’enquadra en el programa dels Campionats d’FP de Catalunya, CATSKILLS, on també estarem presents.

Les nostres participants, la Denís Subirats i la Mireia Beltran, alumnes del 2n curs del CFGS de Gestió d’ allotjaments turístics  han viscut una gran experiència  a l’ Institut Escola d’ Hostaleria i Turisme de Girona

Ja des de casa ,  els volem agrair la magnífica acolllida que ens van fer i la seva professionalitat. Una gran aventura que continuarem al maig amb el també magnífic alumnat que tenen i que van estar els guanyadors de la jornada. Enhorabona per la feina ben feta.

Professora acompanyant: Thais Bonet Franch