L’alumnat de GIAT i GAT descobreixen la Tortosa secreta.

Aquest passat dimarts dia 9 d’octubre, l’alumnat de 1r de GIAT/GAT i 2n GIAT, van realitzar una sortida pedagògica per la ciutat de Tortosa.

L’enclavament privilegiat de l’antic escorxador, seu actual de l’Oficina d’Informació Turística de la Generalitat a les Terres de l’Ebre i del Museu de Tortosa, va ser el punt d’inici per a descobrir altres espais emblemàtics de la ciutat com la Catedral, magnífica obra d’estil gòtic, renaixentista i barroca , l’única a Catalunya que té una doble girola!

Per acabar, van visitar el refugi antiaeri núm. 4, que és un dels 20 que se’n conserven de la Guerra Civil a la ciutat. El guia acompanyant va explicar com era la vida quan la població fou devastada pels bombardejos i va oferir als participants l’oportunitat d’ experimentar amb eines, molt útils en els guiatges, com els sistemes d’àudio ,que fan possible retrocedir a temps passats i situar als visitants dins el context de la visita.

Professora acompanyant: Joana Orti Pitarch