L’ alumnat de GAT I GIAT visiten paradisos propers.

Un nova definició de luxe en Turisme podria ser “gaudir de l’oferta turística del territori des de el prisma de les persones que se l’ estimen” i és el que vam viure l’ onze d’octubre junts l’alumnat de la família d’Hoteleria i Turisme a l’Ampolla. Des de fer un passeig per la porta del Delta amb Guillem Carles. alumne de 2n de GAT, TS de GIAT i guia de l’empresa Viatges Delta Turístic, a gaudir de l’ interessant i participativa xerrada conjunta “Turisme de l’Ampolla i els seus allotjaments“ on la Sra, Neus Ortí: directora del Patronat de Turisme de l’Ampolla i la Sra. Silvia Marquez: directora de l’Hotel Flamingo van compartir amb l’ alumnat dades relatives a l’ ocupació i procedència turística, eines per al desenvolupament de l’ activitat i un bon gruix d’experiències , el matí ens va passar volant! Perquè quan estàs a un lloc amb tants actius turístics com les Terres de l’ Ebre i envoltat de persones que contagien la seva passió per la seva feina és fàcil somriure i tenir ganes de tornar-hi .

Professorat acompanyant: Thais Bonet, Joana Orti i Carmen Yeste