Una de les principals raons de ser del màrqueting turístic és aconseguir la satisfacció del visitant d’una destinació, i la bona atenció, orientació i suport que les oficines de turisme ofereixen en formen part indestriable.
Per a saber-ne més l’alumnat de GIAT i GAT va visitar l’Oficina Municipal de Turisme d’Amposta on la Sra. Joana Estévez, regidora de Turisme, fires i promoció exterior els va presentar les principals prestacions i informacions que preparen i ofereixen a fi de maximitzar la satisfacció de tothom que els visita.
Després el Sr. Josep Mª Zulaika va explicar el funcionament del gestor estadístic del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya que s’empra a les oficines de Turisme; una potent eina cooperativa de prospecció dels mercats turístics i de millora de la intel·ligència sobre el seu comportament. Una il·lustrativa manera de conèixer de forma pràctica la segmentació de mercats que va posar fi a la visita Gràcies pels coneixements compartits i l’atenció rebuda!
Professora acompanyant: Carmen Yeste Castaño