Branding & Innovació al Fòrum Ampost@Empresa (#FAME19)

L’ alumnat de la família de Comerç i Màrqueting i Hoteleria i Turisme va gaudir a l’ Auditori Municipal d’ Amposta d’una intensa tarda d’experiències al voltant de l’emprenedoria i innovació, a l’edició #FAME19, dedicada al #branding.

Podem creure que la tècnica de màrqueting nomenada anteriorment es desenvolupa exclusivament a les grans companyies, però ens va quedar clara que la seva faceta polifacètica: és una bona aliada per posicionar-se i comunicar-se que empren ja moltes empreses multi-dimensionals i persones.

Com a exemples de l’exposat, van venir al fòrum les empreses locals líders en innovació i sostenibilitat: Speedsix i Kenshô Sake, i l’advocada i ara reconvertida en ponent Paula Fernández Ochoa (filla del conegut medallista olímpic Paquito Fernández Ochoa), a presentar un nou concepte basat en la construcció de la marca personal: el ”naming”.

Per a l’alumnat i professores acompanyants dels CFGS de GVEC de Comerç i GAT i GIAT de Turisme, els tres cicles disposen de continguts curriculars en l’àmbit de màrqueting i en el que aquesta disciplina és cabdal en el seu devanir professional , l’objectiu de l’edició #Branding es va assolir amb èxit: treballar la dimensió més humana de l’empresa, obrir la ment a la creativitat i la innovació i aconseguir la satisfacció total i les ganes de repetir l’experiència, que agraïm a tots els que l’han fet possible.