Alumnes a EFINTEC.

El Gremi d’Instal·ladors del Montsià va tenir el detall d’invitar als alumnes de elèctric del nostre Institut a EFINTEC, una fira que té per objectiu reunir a tots els professionals de la instal·lació i la distribució dels sectors de l’energia, electricitat, telecomunicacions, climatització, gas, refrigeració i lampisteria.

Els moments de gran dinamisme que viu el sector han propiciat la realització d’aquesta primera edició. Els alumnes varen disposar d’una acreditació professional que els va facilitar desplaçar-se per totes les instal·lacions, visitant els estants i entrant en contacte, per primer cop, amb empreses del sector i recollir mostres dels productes exposats. Tant mateix van poder assistir a tallers formatius i a xerrades sobre gestió empresarial.

Agrair al gremi la seva cortesia envers els nostres alumnes, els futurs professionals del sector.