24h Innovació

Un total de 6 alumnes de l’Institut Montsià van participar a les “24h d’Innovació Barcelona”. L’alumnat era dels diferents cicles formatius; 2 alumnes del Cicles Formatiu d’Activitats Comercials, 1 alumna del Gestió de Vendes i Espais Comercials, 2 alumnes CFGS d’Automoció i 1 alumna del CFGS d’Administració i Finances.

Els diferents alumnes, un total de 200 alumnes de tota Catalunya, en equips multidisciplinar van poder idear, demostrar la seva creativitat, capacitar-se i prototipar amb impressores 3D, talladores làser i viniladores amb la finalitat de resoldre en 24 hores els 24 reptes relacionats amb diferents especialitats com màrqueting, informàtica, salut, fabricació, electrònica, automoció o química. proposats per 24 empreses com Vueling, Media Market, Omron, Bayer, Vall d’Hebron, Aigües de Barcelona, etc…
.Aqeustes 24h d’Innovació Barcelona són un hackthon organitzat i finançat pel Departament d’Educació i per la Fundación Bankia per la Formación Dual i té com a objectiu apropar el talent i la capacitat creativa dels alumnes de formació professsional a les empreses.