xerrada/taller impartit per la Unitat de Policia Científica

Els alumnes de Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic van poder assistir a una xerrada/taller impartit per la Unitat de Policia Científica i Policia Judicial dels Mossos d’Esquadra, en la que van poder conèixer quins són tots els passos per a la investigació d’un crim: com es prenen les empremtes digitals, com es protegeix l’escena, recollida de mostres, etc. Els agents van poder detallar a l’alumnat com es redacta l’atestat amb totes aquestes proves, com es gestiona la cadena de custòdia i totes les passes a seguir fins que es presenta l’informe final al Jutjat per al seu enjudiciament.Ha estat una xerrada molt interessant i a la vegada enriquidora que ha despertat l’interès de tot l’alumnat.