PROTOCOL SOCIAL: PARAMENT D’UNA TAULA FESTIVA by alumnat de Turisme

Sabíeu que a l’antiga Roma, a un banquet se l’anomenava “convivium”? Es deia així ja que es concebia com un moment d’unir vides.
Per practicar el protocol social, l’alumnat de primer dels cicles superiors d’Hoteleria i Turisme ha realitzat una pràctica sobre el parament de taula festiva per a sis comensals organitzada segons el sistema cartesià i amb doble presidència francesa, en el marc del mòdul M04 Protocol i RRPP.
Esperem que en dies de festa gaudiu del moment màgic de parar la taula igual que ho hem fet nosaltres!
Des del Departament de Turisme, aprofitem per desitjar a tothom unes bones festes i recordar-vos que, com deia Ciceró:

El plaer dels banquets s’ha de mesurar, no per l’abundància dels menjars, sinó per la reunió amb amics i per la conversa.

Nosaltres li afegim que si és amb la taula ben parada, molt millor!

Departament de Turisme
Professora: Silvia Labernia