Xerrada sobre sistemes alternatius de comunicació: El Llenguatge de signes.

Una xerrada que s’emmarca dins del MP8 Suport a la Comunicació del CFGM Atenció a Persones en Depedència. Poder gaudir d’una persona que faci ús dels diferents sistemes alternatius a la comunicació ha donat un aire de realisme a l’aula i les expectatives de l’alumnat en relació a l’aprenentatge. Agrair al Departament de Turisme per la seva implicació i col.laboració des del primer moment, ja que l’alumna Inma Ureño Domingo del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics fa ús diari del llenguatge de signes i és per aquest motiu que la seva exposició i xerrada en relació al propi llenguatge de signes ha fet enriquidora tant la teoria com la part funcional de la pràctica, fent més proper l’aprenentatge a l’alumnat del CFGM d’EDIN. De tot plegat n’ha sortit un projecte interdepartamental del que ja en sentirem a parlar. Professorat promotor: David Gámez i professorat assistent: Andreu Fabregat i Thais Bonet.