Visita a l’Hotel Gastronòmic Diego i al Museu de la Vida a la Plana amb l’alumnat de Turisme

De tothom és sabut que com ens agrada als de Turisme un fam trip, i si és “pel terreno” encara més. Avui ja tocat el torn de visitar l’Hotel Gastronòmic Diego i el Museu de la Vida a la Plana situats a la població de Santa Bàrbara.

El Sr. Diego Arasa, de l’HD, ens ha explicat la importància de no parar d’invertir en la millora i ens ha donat bons consells de cara al futur professional del nostre alumnat. El Sr. Edu Roldán, del museu, ens ha recordat que es necessita gent formada al sector i que hi ha equipaments patrimonials i culturals esperant-los.

Un matí de gastronomia, turisme, patrimoni, territori i cohesió de grup, que ens fa sentir part d’un tot que és tant bonic, que val la pena ser explorat.

Professores acompanyants: Carmen Y. i Silvia L.

Departament de Turisme