Visita a l’empresa Manain Elevació S.L.

El passat 9 de novembre l’alumnat de 2n d’Administració i Finances que cursa el mòdul de Projecte en el context de l’estudi del teixit empresarial del territori van visitar a l’empresa Manain Elevació S.L.

Aquesta empresa ubicada a Amposta compta amb una experiència de 20 anys al sector del lloguer, la venda i la reparació de maquinària d’elevació, construcció i grups electrògens i ens els últims anys ha viscut un important creixement.

El director d’operacions, Jordi Balagué, juntament amb la directora de Finances i Administració, Rosa Marta Borràs, els van explicar una breu història de l’empresa , la seva filosofia i els valors més característics de Manain així com també la importància del treball en equip i la satisfacció dels treballadors i clients.

L’alumnat ha valorat molt positivament que Manain hagi col·laborat amb el centre per poder-los fer gaudir d’aquesta experiència.