Eleccions al Consell Escolar

Aquest mes de novembre hem iniciat el període d’eleccions al Consell Escolar, l’òrgan de participació dels membres de la comunitat escolar en la gestió del centre.

En aquestes eleccions es renoven dos membres del professorat, un membre de pares, mares i/o tutors/es legals i un membre de l’alumnat.

Podeu participar votant el proper dia 22 de novembre i també com a canditats del vostre sector de la comunitat escolar presentant la candidatura com a membre del Consell escolar fins al 16 de novembre a les 13:00 hores.

També podeu presentar-vos com a supervisors del sector alumnat o com a supervisors del sector de pares, mares o tutors legals en les votacions, a presentar també fins al 16 de novembre a les 13:00 hores.

Us facilitem les dates més significatives:

1. Presentar la vostra candidatura a formar part del consell escolar a la Secretaria del centre fins al 16 de novembre a les 13:00 hores. En el cas que hi hagi menys candidatures que llocs a cobrir, tots els membres del sector de famílies són elegibles.
  2. Consultar les candidatures que s’han presentat del 17 al 22 de novembre al tauler informatiu del centre.
  3. VOTAR el 22 de novembre:
    1. Pares, mares i tutors legals de les 19:00 a les 21:00 al vestíbul del centre
    2. Alumnat de les 9:00 hores fins les 19:00 hores al vestíbul del centre
    3. Professorat a les 14:00 hores a l’aula APM

CANDIDATURES

Sector alumnat:

• Joana Forés Rodríguez
  • Dafne García Bellés
  • Pau Pujol Allegui

Sector pares, mares i tutors/es:

• Damià Garcia Sangüesa
  • Anna Muñoz Pago