Visita al port comercial de València de la família de Comerç i Màrqueting

L’alumnat del CFCM d’Activitats Comercials i CFGS de Màrqueting i Vendes van gaudir d’una visita molt enriquidora del port comercial de València.

El representant de l’Autoritat Portuària de València va detallar i explicar una presentació sobre la història i les dades econòmiques del Port de València. Seguidament vam gaudir d’un recorregut, primer per la zona portuària amb bus i després per mar pel seu port comercial.

L’objectiu de la visita va ser presentar els ports de València, Sagunt i Gandia des del punt de vista del seu paper tant en l’economia espanyola com de la Comunitat Valenciana.

L’alumnat va poder conèixer de primera mà l’operativa del port i comprendre millor el seu funcionament i la transcendència que el recinte portuari té per al teixit productiu i social del territori.