Visita a l’empresa ETIQUER i IMPREMTA QUEROL

Aquest passat dijous dia 15 de febrer l’alumnat de 3r curs IFE d’Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic vam visitar l’empresa ETIQUER i IMPREMTA QUEROL com a activitat complementària i de reforç dintre del mòdul professional MP19 de Treballs de Reprografia que porten a terme en els seus estudis professionals a l’Institut Montsià.

Durant aquesta visita i de la ma de la seva gerent, la Sra. Maria José Querol, i del seu marit i cap d’operacions, el Sr. Manel, vam poder gaudir de les explicacions i demostracions tècniques sobre el funcionament de les diferents màquines i processos reprogràfics que porten a terme des de fa gairebé 120 anys a la seva empresa ubicada al polígon industrial de Campredó (Tortosa).

L’alumnat va poder visitar el seu taller de més de 2000 m2 i comprovar com es porten a terme de manera professional tota mena de processos reprogràfics i d’impressió, com ara l’elaboració d’etiquetes de productes, la impressió offset i digital, processos d’edició i enquadernació de tota mena de llibres, revistes i prospectes, plegat de documents, troquelat, plastificat, i moltes altres tasques que han pogut relacionar amb allò que es treballa a l’aula.

L’alumnat també va enquestar a l’empresa per tal de comprovar com porten a terme els seus processos comercials i de gestió de la clientela i de les comandes, de la qual cosa en vam prendre bona nota.

En definitiva, una visita molt productiva i interessat que ens va apropar a un món i un perfil professional molt interessat com és de les arts gràfiques i la reprografia.

Gràcies a tota la gent de QUEROL pel tracte i l’atenció, ens va encantar la visita. Repetirem !!