VISITA A MÓN NATURA DELTA DE L’EBRE PELS ALUMNES DEL CFGS GIAT

El passat divendres 24 de març, els alumnes de primer i segon del CFGS Guia, Informació i Assistència Turístiques van visitar Món Natura Delta de l’Ebre, situat a les antigues salines de la llacuna de la Tancada.
Els alumnes van poden descubrir el món de la sal, la pesca tradicional, l’observació d’ocells i tota la biodiversitat que envolta aquell espai.
La Fundació Catalunya – La Pedrea ha posat en relleu el valor mediambiental de la zona mitjançant diferents espais visitables i una proposta d’activitats lúdiques i didàctiques que permeten conèixer de prop el valor d’aquesta àrea de llacunes.
El dia no va acompanyar massa, ja que va ploure, però plantant cara a les adversitats meteorològiques els alumnes de primer i segon i les profesores Carme Yeste, Thais Bonet i Silvia Labernia es van atrevir a perxar!

En resum, una dia d’aventura deltaica per recordar!

Departament de Turisme