La xarxa Innova visita l’IRTA

El passat dilluns 21 de gener, els membres de la xarxa Innova FP de l’Institut Montsia, es van desplaçar fins l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries IRTA on es va fer el lliurament de la contraprestació corresponent al projecte realitzat conjuntament amb l’Escola d’Aquicultura de l’IES Alfacs i el deparament de Mecatrònica de l’Ins Montsià. El projecte anomenat “Flotiterm”, consisteix amb un sistema de flotació per als escalfadors utilitzats per la climatització de l’aigua dels tancs utilitzats per la cria i reproducció d’especies destinades a l’aqüicultura. “Flotiterm” ha estat dissenyat amb un programa de disseny 3D i imprimit, seguint requeriments establerts per l’IRTA, tot això testat pels alumnes i professors de l’escola d’Aquicultura en condicions reals per exterure’n els resultats de la viabilitat del projecte.