Visita a l’Hotel Flamingo

Un pilar bàsic en la formació dels futurs professionals del sector turístic és el coneixement i domini del màrqueting i les  seves eines per fer de l’ estada, una experiència memorable i única.

Sobre màrqueting s’ha escrit i s’escriu molta teoria, però com l’apliquem? Aquesta i moltes preguntes avui ens les ha contestat Silvia Marquez Llambrich, directora de l’Hotel Flamingo de l’Ampolla, primer hotel d’Espanya que va obtenir la qualificació d’hotel sostenible. Des de la pràctica  i importància de l’escolta activa per detectar les necessitats i motivacions de l’equip i dels visitants, fer de la feina una passió, apostar per la formació i millora contínua, i fer del dia a dia un regal, és part del bagatge que generosament ha compartit amb l’alumnat de 1r del CFGS de GIAT i GAT.

Molts turistes diuen que les TTEE són un lloc màgic i afegim que al sector turístic en saben molt de conrear records que ja ens generen ganes de tornar.

Professorat acompanyant: Roser Ibañez Trinchant i Carmen Yeste Castaño