Projecte col·laboratiu d’ESARDI amb l’Institut Montsià

El 25 de gener passat, els estudiants de segon curs de Desenvolupament d’Aplicacions Web van rebre la visita de l’Escola d’Art i Disseny d’Amposta (ESARDI) en el marc del projecte col·laboratiu que van iniciar a principi d’aquest curs.

Els alumnes d’ESARDI van compartir amb entusiasme les seves propostes de disseny amb l’objectiu de proporcionar una perspectiva professional i esclaridora sobre el procés creatiu.

La jornada es va caracteritzar per la presentació detallada de les diferents fases de creació, revelant les complexitats involucrades en el desenvolupament dels dissenys. ESARDI no es va limitar a exposar les seves propostes, sinó que també va compartir valuoses experiències sobre l’aplicació pràctica dels seus dissenys en escenaris reals.

La visita va proporcionar als estudiants de Desenvolupament d’Aplicacions Web una immersió fascinant en el món del disseny, oferint una visió completa del procés creatiu i les seves implicacions pràctiques. La interacció amb professionals apassionats va enriquir l’experiència educativa, permetent als estudiants no només aprendre, sinó també apreciar l’aplicació pràctica i dinàmica de les seves habilitats en el món laboral.

Propostes presentades: