Hub Coffee amb AGÓN Truck Centers: Una Oportunitat de Col·laboració i Aprenentatge

Aquesta setmana a l’Institut Montsià, hem rebut la visita de l’empresa AGÓN Truck Center. La seva presència al centre ha estat molt enriquidora i prometedora per al futur del nostre alumnat de formació professional.

AGÓN Truck Centers, una destacada empresa dedicada a la venda i reparació de vehicles industrials i concessionari oficial Renault Trucks, ha mostrat un fort interès en col·laborar amb la nostra institució per a la formació pràctica dels nostres estudiants en els centres de treball (FCT) dins del marc també de la modalitat Dual. Amb diversos centres ubicats a Saragossa, Osca i Binéfar, l’empresa està actualment en procés de selecció actiu en la recerca de personal qualificat per a les seves instal·lacions a Camarles, una bona oportunitat per al nostre alumnat que busca una experiència professional en aquest sector.

Durant la seva visita, els representants d’AGÓN Truck Centers no només han compartit la seva experiència i coneixement sobre el sector, sinó que també s’han ofert generosament a realitzar demostracions en vehicles, amb un enfocament especial en els camions, directament al nostre centre educatiu. Durant l’estada, han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà les nostres instal·lacions i tallers, on han conegut el nostre entorn d’aprenentatge pràctic i les habilitats que estan adquirint els i les nostres estudiants. A més, han compartit amb nosaltres interessants perspectives sobre el futur del sector, destacant especialment l’inici de la irrupció del vehicle industrial elèctric i les seves implicacions en la indústria automotriu.

A més, ens han obert les portes a realitzar visites a les instal·lacions d’AGÓN Truck Centers Camarles, una oportunitat excepcional per als i les nostres estudiants per conèixer de primera mà l’entorn de treball i les tecnologies utilitzades en aquesta empresa líder del sector.

Agraïm sincerament a  AGÓN Truck Centers la seva visita i la seva disposició a col·laborar amb el nostre centre educatiu. Amb aquesta, volem expressar la nostra emoció per explorar les possibilitats de cooperació i aprendre d’una manera conjunta, en aquest apassionant camí de formació i creixement professional.