Primer dia de curs

El dia 14 comencem el nou curs 2020-2021, en tenim moltes ganes. Aquest any estrenem el curs amb mesures extraordinàries per la situació de pandèmia en la que ens trobem, és per això que us demanem que feu molta atenció a la informació que us facilitem en aquest article, on us donem les instruccions a seguir i les pautes organitzatives que s’ha de respectar per a que el funcionament del centre es pugui dur a terme en les condicions de seguretat adequades.

Instruccions d’inici de curs.

Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles.

Altres recomanacions i procediment d’actuació.

Carta declaració responsable per alumnat major de 18 anys.

Carta declaració responsable per a famílies amb alumnat menor de 18 anys.

Així mateix, us demanem que us manteniu contínuament informats a l’apartat Informació d’utilitat COVID-19, on anirem actualitzant tota la informació durant el curs.

Us desitgem a tot l’alumnat i les seves famílies, al personal docent i al d’administració i serveis un bon inici de curs…